Babes<3

Det var ju ett tag sen hörrni! Ville bara säga att jag lever. Hade det uuunderbart i japan, shoppat ca 30kg kläder och skor. Helt sjukt ju??
 
Jag har en dålig nyhet, jag ska ta en paus från bloggandet ett tag, och förhoppningsvis kommer jag tillbaka när jag får lust igen. Det är ju inte så kul att ni aldrig kommenterar! Nej men vad glad jag blev när jag loggade in och kollade statistiken och många av er fortfarande klickar in er VARENDA DAG! Var helt beredd på att typ ALLA mina läsare skulle ha försvunnit. Tack hörrni, jag blir ju så himla glad<333
 
Men såhär är det: Mitt liv ändras drastiskt just nu, plus att jag vill satsa på skolan. Pluggar varenda dag (förutom denna helg då jag bara lämnade allt i skåpet för nu tyckte jag att jag behövde vila), och har fullt upp med alla förändringar i livet. Slängs fram och tillbaka från "intervju" till "intervju", försöker följa mina drömmar och jag känner att det går framåt, väldigt små steg i taget men någon vart har jag kommit. Har fått träffa folk som många bara drömmer om att få träffa, och blir allt oftare fotad på gatan. Det känns bra, jag känner äntligen att jag är något uppskattad. Vill flytta till Japan för jag passar inte in här, men så länge jag stannar här får jag väl göra något åt saken, och det har jag gjort. Och det går bara framåt.
 
Sen det här med killar. Det är en speciell som jag gillar väldigt mycket, det e konstigt och jag borde inte göra det för vissa orsaker men känslor kan man inte rå för, hihi. Men när jag äntligen känner att han känner något åt det "likadana hållet" är det någon/några som vill förstöra. Det känns som att det är förbjudet för mig att vara kär, att ha ett förhållande. Känslan är skum, som om någon högre makt säger åt folk i min krets att stoppa det, blockera mig. Den här killen var verkligen speciell, något extra. De jag berättat det för (vilket är väldigt väldigt få, och nära vänner för jag vet att om jag berättar det för fler kommer de försöka förstöra det för mig) säger att de kan se oss tillsammans, att vi verkligen är fina ihop. Men gissa vad. Allt blev förstört. Jag som var så himla försiktig med att inte sprida. Tänka sig hur lätt man får reda på vilka som verkligen bryr sig om en. Jag gillade verkligen honom, det gör jag fortfarande. Tjejer är inga att lita på, de är komplicerade. Jag blir alltid så bra behandlad av killar, ibland önskar jag att jag vore kille så jag lättare kunde passa in med killar.. men då måste jag vara bög... och då skulle jag inte passa in, haha! Men t.ex idag berättade en killkompis att jag är drop dead gorgeous, och den killen som jag faller för och får mig är en jävligt lyckans ost. Fan vad sött, plus att han sa det när jag snackade om min dåliga dag för det här jag precis skrev ovan <333
 
Sry, vad långt det blev. Ville bara skriva av mig, wow det kändes lite bättre nu.
 
Pussar och kramar till mina fina läsare, hoppas ni kikar in då och då och väntar på att jag kommer tillbaka! Ps. kommer lägga upp lite shoppingbilder från japan inom snar framtid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0