Teenage Dream

Hej hopp. Tönten är tillbaka, men bara idag!
 
Känner mig febrig, och har svårt att andas, but I'll be fine. Så otroligt mycket har hänt på bara en vecka, det är sjukt vad det går snabbt när man kommit igång! Har träffat massa nya underbara människor, fått uppleva saker jag gått och drömt om. Jag kan officiellt säga att en av mina största drömmar gått i uppfyllelse! Måste fortfarande nypa mig i armen då och då för att fatta att det inte är en dröm. Sitter även nu och är jätte rädd för att plötsligt vakna upp och upptäcka att allt är som förut igen. Nöp mig precis riktigt hårt i armen, och det gjorde riktigt ont så jag hoppas allt händer på riktigt....
 
En dag ska jag kanske berätta för er vad det är som händer, men har några/någon hater där ute som vill förstöra allt för mig så jag väntar.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0