So alive

Jag sitter hemma och är sjuk...
 
Igår kväll mådde jag så illa att jag inte visste vad jag skulle göra. Innan var jag i stan med Lucy och åt glass på donken. Det kom en hemlös tant och satte sig med oss och började snacka nonsens. Mådde så illa för hon berättade massa hemska saker, och samtidigt luktade starkt alkohol.
 
I alla fall.. Glassen kanske var dålig. Donken är ju inte direkt den fräschaste platsen haha. Menmen, idag när jag vaknade mådde jag fortfarande illa. Drack lite te och stack till skolan för att vara med på biologilektionen för jag ligger lite efter. Sen drog jag hem igen. Mår ju lite bättre, kunde få i mig halloumi och vindruvor. Yum.
 
Jag får verkligen inte bli sjuk! Har massa spännande uppdrag i helgen!
 
Bjuder på en smådrogad egobild!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0