NY BLOGG? - KOMMENTERA!!

Oj jäävlar! Vad har hänt med blogg.se lixom? High-tech haha.
 
Menmen. Här sitter jag igen! Jag bloggar ju typ inte längre, men tack för att ni fortfarande klickar in!
 
Gissa vad? Funderar på att starta en helt ny blogg. Har ju haft den här ett tag, och den är typ full av massa skit? Vill blogga lite mer intressant. Kanske lite om "mitt nya liv", ni vet allt spännande som händer mig! Äventyr varje dag typ! Haha nej men ni fattar... Men frågan är hur mycket jag vill lägga ut såhär officiellt. Ju mer folk vet om en, ju fler haters får man. Känner massa skit-tjejer som snackar så jävla mycket skit om t.ex hur smal jag är. Och jag som inte äns är så smal (..nu kommer jag få en massa skit för jag sa det....). Haha. They see me rollin, they hatin.
 
Vill i alla fall veta om ni är intresserade av att läsa min nya blogg? Ska jag börja blogga på nytt? Skulle ni vilja fortsätta klicka in? KOMMENTERA! Jag får ju aldrig kommentarer, även fast ni sitter och klickar er in varje dag.
 
Så snälla ni som vill fortsätta läsa, kommentera om ni vill att jag ska fortsätta! Tänkte lägga av för gott liksom.. Ni får gärna tipsa om vad ni vill läsa om också! Mode, kläder, vänner, livet, äventyr etc. KÖÖR!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fortsätt blogga! Hoppas fler tycker som jag för jag vill verkligen läsa <3 Kom igen folket, motivera henne!!

2012-11-22 @ 22:42:06
Postat av: Linnéa

Tycker du borde fortsätta Erikaa! Om du mår bra av det alltså :)

2012-11-22 @ 22:58:59
Postat av: Anonym

fortsätt!! berätta åtminstone det som hänt!

2012-11-27 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0