Weekends don't count unless you spend them doing something completely pointless

Vaknade efter två imorse, kollade på facebook där alla skrev om att det var snö ute, orkade inte mer och sov till tre. Fy fan vad Sverige måste krångla till årstiderna!

Menmen, något var jag ju tvungen att göra. Det är min första läxfria helg sedan månader tillbaka! Så en shopaholic som jag är, åkte och shoppade en sväng.

Dagens inköp (förutom 3 chokladkakor....)

Body lotion. Luktar helt underbart!


Body butter. Köpte den bara för jag tyckte förpackningen var sexig, hihi


Schwarzkopf Hair Repair. Bara för att testa lite


Galna lösögonfransar. Har en cool idé till en photoshoot. Säg bara till om du vill va modellen!


Volume Million Lashes, L'oréal Paris. Ville testa. Undrar om den är värd priset?


2 st hårband. Ett för ansiktsvård och ett när jag tränar!


Hotpants från Pierre Robert Hipster Collection. Snyggt till mina tomboy byxor där jag dragit ner byxorna en bit. Hihi...




Sen på kvällen såg jag på film med familjen. Åt massa frukt (åt alldeles för mycket chips igår..) och choklad. <3


Har inte redigerat ett skit på någon av bilderna, laddade upp dem som de var. Sorry! Inga satsbilder här inte.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0