YOU'RE NINETY-NINE PERCENT AN EMBARRASSMENT AND JUST ONE QUALITY

'Zup?
 
Jag har ägnat väldigt mycket av dagen till träning. *gäääsp* jag vet, allt jag skriver nuförtiden verkar vara om träning. Men vad mer ska jag skriva när det är träningen jag fokuserar på nuförtiden? Kanske kan ge tips på övningar och mat? Haha, vi får se.
 
För att provocera lite, så kan jag berätta att jag åt barnmat imorse. Jag köpte det bara för kul skull, för jag älskar äppelmos och tänkte, why not? Har ju smakat barnmat med mangopuré, fy fan vad äckligt det var. Men idag smakade jag Nestlé Persika, päron och annanas. Riktigt gott kan jag ju säga. Inget jag skulle kunna äta ofta men lite godis emellanåt? Aldrig att jag kör barnmats-diet. Helt idiotisk idé det där.
 
På vägen till mitt gym ligger ett stort köpcentrum, och där gick jag in och köpte svart ögonskugga när jag ändå hade vägarna förbi (jag skulle ju gymma förstås). Jag har en intressant photoshoot på tisdag, och jag behövde svart ögonskugga för det. Bilderna kommer bli EPICCC!
 
Bjuder på en bild på världens hetaste Vince! Vill bara haaa honom<333
 
Då hörs vi! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0