VECKAN SOM VARIT...

Hänt rätt mkt den här veckan. Får slänga in ett snabbt inlägg för jag ska upp imorgon för att åka till TOKYO!!
 
17e-18e Juli
 
Fotade Sara och Daniel! (bilduppladdning funkar ej..)
 
Sen när de åkt hem åkte jag för att träna innan jag kom hem för att duscha och fixa mig för att åka hem till Sara för att sova över! Vi kollade på vår barndoms-favoritserie "The Tribe" hela natten och sov några timmar på morgonen innan Westin också kom för att joina vår The Tribe-marathon!
 
19e-20a
 
Träning träning, men sen kom också farmor och farbror från göteborg till oss för att stanna tills den 22a!
 
21a
 
Vi hade massa gäster över för vi skulle fira min syrras konfirmation! Det blev ju rätt roligt framåt kvällen..
 
 Mamma gjorde VÄÄRLDENS finaste tårta, wow. Har massa fler bilder men hinner inte ladda upp och hålla på, får göra det när jag kommit hem från Japan. Men allt var verkligen jätte jätte fint<3 Tårtbild från Instagram dåra:
 
22a
Ut med båten med pappa, farmor och farbror!
 
 
23-24e
 
Träning träning...
 
25e
 
Packade för resan, samt åkte i vår båt i 3 timmar! Första och enda sommardagen i Sverige kanske...? Fast nu lär ju sommaren komma bara för att jag ska åka iväg...
 
 
 
Går fan inte att ladda upp fler bilder.... Bildlöst inlägg dåra tyyp. Får fixa allt när jag kommit hem! Måste också visa en söt klänning jag (mamma) köpte :)) Kommer hem den 16e, tror inte jag hinner blogga i Japan men jag får försöka typ mobilblogga!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0