JUST DO IT

Tjaa.
 
Idag började min "diet", for real. Inget godis/chips/popcorn etc. till den 26e, nu fan ska jag klara det. Inget mer om detta för folk kan ta det "provocerande".
 
Dagen spenderades med världens bästa Westin (SaraW, remember?). Först kom hon hem till mig och så satt vi i mitt lilla rum och snackade, innan vi cyklade ner till sjön och fotade! Har nu massa fina bilder på henne som bara väntar på att redigeras! Sen cyklade jag till gymmet och Westin tog bussen dit. Eftersom att idiotchauffören inte stannade på hållplatsen fick jag sitta en halvtimme i den kokheta solen och vänta på henne. Skönt ändå med sol! På tal om hetta, jävlar vad jag druckit mycket vatten idag, blir törstig hela tiden så måste kissa var 20e minut typ, haha! Aja, vi tränade tills vi blev (kände oss) biffa så nu fan är vi skitsnygga!
 
Ni kan ju kolla in snyggingen jag fotade idag så länge. En lite oseriös och oredigerad bild, hihi.
 
 
Måste lägga mig innan 2 för imorrn ska jag upp tidigt för att hinna hoppa hopprep, proppa in magmuskler, duscha, äta och fixa mig innan jag träffar ännu en världens bästa vän.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0