IT SURE FEELS GOOD AT FIRST

...och så har man proppat i sig en massa kalorier igen. Klarade en vecka och en dag, men idag råkade jag se ett paket kakor i affären och åt upp allt, förutom en för den tvingade jag Nora att äta. Så ja, idag har jag varit i stan med Nora och shoppat och ätit. Men vi båda åker ju till japan jätte snart så det blev inte mycket köpt (TAGGA JAPAN MED NORA!!). Jag köpte ett par prickiga strumpor, haha!
 
Sexig blick, asså man dör ju lite.. (hehe sorry Nora för bilden)
 
Tänkte visa er lite grejer jag köpt den senaste veckan (förutom skorna som jag köpte för typ 2-3 veckor sedan.
 
 Here we go!
 
Pumps: Belle Shoes 399:- (REA, så värt!!)
Bikini: Tommy Hilfiger, 699:-
Bustier: Gina Tricot 50:- (åter igen, REA!!)
Strumpor: Happy Socks, 3 för 129:-
Socka/strumpor: Åhlens 20:- (köpte idag, rearearea!)
 
Underbart med shopping!
 
Imorrn kör jag en super-diet-träningsdag! Ska träffa Westin också. NU FAN SKA JAG SKÖTA MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0