I SEE YOUR TRUE COLORS

Tjenna!
 
Idag var jag på grönan med Sara och såg på Amanda Fondell! Hade så höga förhoppningar, jag ville sjunga, hoppa, mosas, ja allt det galna på en konsert, för det är så det ska vara. Men hon uppträdde på lilla scen, och det var inte mer än 100 pers där. Vi blev inte alls taggade och gick efter typ 20min. Synd det för hon var så himla bra, och hennes röst är to die for...
Så vi gick runt i stan och bara pratade. Vi gick till biosalongen för att se om det gick någon kul film, men klockan var typ 22 så det fanns inte mycket att se på.
 
Helt okej mysigt var det ju i allafall!
 
Just det, vi får se om jag kan blogga de kommande dagarna. Sara och Daniel kommer hit imorrn, och sen drar jag vidare och tränar innan jag åker till Sara och sover där, och på onsdag ska vi möta upp Westin och bada. Menmen, vi får se!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0