I DIDN'T GET HERE OF ONLY LUCK

Yup, här sitter jag igen. Ska faktiskt lägga mig snart för jag ska åka in till stan och träffa min fina kompis imorrn!
 
Idag har jag tränat, och övningskört för 2a gången! Fan vad kul det är att köra, känner att det verkligen är något för mig. Lyckades köra slalom baklänges mellan koner (som faktiskt var placerade riktigt nära varandra). Stolt jaa.
 
Kan ju också nämna att jag hade invägning idag, och det visade sig att jag gått ner 1.8kg sedan förra tisdagen jag vägde mig. STOOOOOOLLLT var ordet jaaaaa!!! Ni får hata mig hur mycket ni vill, men jag har faktiskt en riktigt bra orsak till varför jag vill vara en tunnis.
 
Sådär, ännu en bild på ms. W! Ingen toppkvalitét för jag orkar inte sätta på hårddisken, kan ju uppdatera bilden typ imorrn.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0