BINGE

Mätt efter middagen, fortfarande?? Vid den här tiden brukar jag börja bli lite smått hungrig. Jag suger verkligen på att äta små portioner. Som de flesta vet ska man ju äta ofta, i små portioner. Jag kör regeln "äta ofta i stora portioner"! Haha skämt åsido...
 
Idag har jag mått rätt dåligt. Vet inte varför, men har haft ont i huvudet och varit sömnig hela tiden. Jag vaknade lite över kl 13 (försöker vakna runt 12 nuförtiden för annars vaknar jag typ 15-16) och åt världens största frukost. Sen låg jag i soffan framför TVn och var helt död, innan jag tvingade mig upp för att gå ut och springa. Självklart började det åska när jag var typ 2-3km hemifrån, och direkt kom ösregnet. Så där sprang lilla jag, i ett tunnt linne (thank god att jag inte valde att ha på mig shorts!!) genomblöt och ensam utan mobil eller något. Men jag blir ju extra taggad när jag tränar i regnet för då känner man sig hardcore, haha! Bara jag som får "the final countdown"-känslan i regn?
 
När jag kom hem tränade jag magen, tog en lång dusch, och däckade i min säng innan jag blev väckt för vi skulle äta middag.
 
Hoppas ni haft en bättre dag än mig!
 
Avslutar inlägget med en sista bild på Westin från photoshooten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0