Vänner

Få riktigt nära vänner, än många falska vänner. Det står solklart för mig. Vad jag ränkat ihop har jag runt 15 riktigt nära vänner som jag verkligen kan lita på, sen en massa "halvvänner" man hänger med ibland men jag låter dem inte läsa mig som en öppen bok. Alla är lika viktiga för mig, och jag försöker behandla dem väl. Hoppas verkligen de känner att jag försöker, även fast jag lan låta halvdryg ibland... Förövrigt är jag väldigt öppen, det gäller bara att komma över min blyghet, efter det kan jag ibland råka prata lite för öppet om allt möjligt. Sen brukar jag tänka "vad fan berättade jag det för, det kanske blev för mycket". Haha sorry om ni råkat ut för något sånt!

Lite vänskapsbilder får ni här!

Mina fina vänner som står mig riktigt riktigt nära

Snyggingar i limon

Vet inte vad jag skulle göra utan Sara och Nell. Känt varandra sedan vi var 5år

Sötis

Brother(s) from another mother

Mina riktigt fina klasskompisar och jag

Jag, min tungkompanjon Linnéa (som efter 2år i spanien äntligen komit hem!!) och Ylva!

Nora är som en syster för mig

Dolda kameran-kompanjoner

Astrid är my sister from another mister<3

...samt en riktigt bra wingman till mig!

Min asian crew

Vad skulle jag ta mig till utan er? <333

Med Philip kan jag galna till det rejält! (Philip, jag och syrran)

Som sagt.. riktigt galet

Sara J och Sara W. Bio imorrn!

Räddarna i nöden

Jag, Clara och Emilia. De är typ hjärnorna i klassen (även fast de nekar det).

Riktigt roliga killar jag nyligen lärt känna

Joel är lite skum han också

Markus med...

Busigt

De finaste vännerna i världen

Fler finaste vänner i världen

Mys med Astrid och Nell

Junibacken!



Tack för att ni finns<3


Kommentarer
Postat av: Clara

Hahaha, där är ju jag!! ;) Riktigt snygg bild måste jag säga och nej ännu en gång, jag är inte smart, haha :P

2012-03-01 @ 21:07:28
URL: http://aralc.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0