Lazy

Ligger i sängen efter ett hårt ridpass och orkar inte göra ett skit... Var helt inställd på att städa mitt rum men när jag väl la mig ner orkar jag inte gå upp. Skönt att det är lov i alla fall. Jag har inte så mycket på schemat än.. Imorrn ska jag träffa Sara W och Sara J för att se på bio. Minns inte namnet på filmen, men det vad nån med Leonardo Dicaprio, yumm!

På tisdag ska jag besöka läkaren för jag har problem med acne. Har haft det i 4år och det har förstört mig så jävla mycket. Besökte läkaren för några år sen och fick något recept, men jag överdosade det och nu reagerar inte min kropp på det längre.. Suck. Hoppas jag får något starkare, eller få träffa en hudläkare för jag orkar inte med det mer..

Bjuder på en mysig bild från i somras med mig och mina finaste vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0