I Don't Keep my Promises

Jag skulle ju skriva om min underbara dag jag hade i söndags. Har varken haft lust eller tid. Blir så deprimerad av att skriva det eftersom att det var underbart och tiden går inte att spola tillbaka... Får bli någon gång senare i veckan!

Idag var jag med SaraW och fotade. Hon har velat bli fotad så länge nu, och äntligen blev det av! Hoppas resultaten efter redigeringen och allt blir bra.

Nu ska jag redigera en bild till min LookBook. Jaa, jag har skaffat LookBook nu! Vi får se om jag blir aktiv där. Kan länka den sen när (om) jag kommit igång ;)

Jag, SaraJ och SaraW för ett tag sen i Wieners Café i stan! Regnig och mysig dag vi hade! <3


Puss, hare fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0