WORK YOUR BODY

Hejhej, sorry för uppehållet de senaste dagarna! Jag har haft fullt upp med att ta hand om mig själv.

Jag har spenderat en stor del av min fritid i gymmet. I tisdags tränade jag med snygga SaraW, och igår och idag tränade jag ensam med full fokus på min kropp (och lite på en snygg kille i gymmet hoho... kul för han gillar mig oxå hihihi).

Kände mig tvungen att träna extra extra hårt idag för vi hade 4 timmars håltimme, så jag åkte hem till Clara med Emilia (och med Clara förstås) och lagade feta pannkakor och åt det med tjocka lager av glass och sylt. Haha, snarare efterrätt än lunch! Men sååå gott!

Världens snyggaste Sara! Hon fick MVG på intagningprovet till samma linje som mig. Hon kommer typ definitivt in, för jag fick också MVG och kom in! So happy for her!! 95a som mig men ett år efter, stackars tjej... haha skoja bara! Grattis gumman<333


Aaa å sen då? Jo, jag har gått och lagt mig kl 12 typ varje dag från i måndags! Kanske lite övertid.. 12:30 ibland men ändå stolt över mig själv.

På lördag är den stora showen, så imorrn ska "arbetsgivaren" visa hur vi ska gå och så. Spännande!

Nej nu måste jag hoppa in i duchen (för 3e gången idag, ja jag duchar 3ggr/dag typ. På morgonen, efter gymmet och på kvällen), för sen ska jag lägga mig!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Taack snyggaste! <3

2012-04-20 @ 20:42:42
URL: http://dulcie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0