THERE'S PLENTY OF TIME TO SLEEP WHEN WE DIE

Imorgon är det valborg ju! Snart är sommaren här, och jag är såå redo! På tisdag ska jag förhoppningsvis ut och sommarshoppa, tror det blir med syrran. Jag är så jävla trött på vänner som gör till sig för att bli uppskattade. Vissa tror jag är så himla ytlig så de kommer med en massa ursäkter om varför de inte är klädda snyggt, eller varför de inte har råd att shoppa för tillfället. Snälla nån, utseendet och ekonomin är det sista jag bryr mig om... Annars har jag också vänner som fegar ur, inte vågar testa nya saker och ha lite kul... Mer om det i ett annat inlägg. Så syrran får vara min shoppingpartner under tisdagen i alla fall!

Min syrra snodde min kamera och tyckte tydligen att det var bra läge att ta egopics... Konsekvenserna är ju att det hamnar på min blogg haha


Valborg ska jag spendera med Philip. Sen ska jag också träffa fina Westin (=SaraW, men det ser så fult ut med namn och bokstav på efternamn så nu får du heta Westin <33) vid majbrasan. Känner på mig att det kommer bli en kul kväll.

Fina SaraW när vi hade photoshoot för ett tag sedan. Snygg tjej va??


Hoppas ni också har roliga planer för imorgon! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0