SPRING LUVIN

Underbart med lov! Alla i mitt gymnasium är lediga imorrn, för det är skärtorsdag. Lycklig.

Inte mycket gjort idag asså... Jag har varit duktig och gymmat så idag tog jag en paus. Men vet ni vad? Jag har inte ätit massa slask, bara frukost, lunch och middag! ...och kanske lite julmust, yoghurt och chilinötter, men vad ska man göra när det ligger en stor påse chilinötter i skåpet lixom? Men nu ska jag inte äta mer, så sitter och mättar mig på apelsinjuice (det bästa som finns i världen). Känner hur trött jag är, borde lägga mig snart även fast jag är ledig imorrn! Fast alla vet ju att det inte kommer hända för jag kommer ändå planera att lägga mig 12 så blir det runt 4 ändå, hihi!

Oh well. Ska kolla lite youtubeklipp, bläddra i modetidningar, redigera några bilder och ta en dusch. SEN SÅ SÄNGEN!

Jussteja! Glömde berätta att jag KLIPPT MIG! Blev av med 1meter långt hår eller vaaad? Wow asså, tänka sig vad man kan få för sig att göra...



Peace out kära läsare, vi hörs imorrn! Då får jag hitta på något kul att skriva om... helt själv, eftersom att ni vägrar att kommentera????

Blöh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0