LIVIN' LIFE LIKE A PRINCESS

Idag var det dags för fixandet inför showen! Jag har scoutat två modeller helt själv! Är man duktig eller är man duktig?

I alla fall har jag fått chansen att showa med två av mina fina vänner; SaraW och SaraJ! Så först kom SaraW hem till mig och så satt vi och snacka och förstås skojade runt med vår dåliga humor (jaa.. alla vet att jag har en galen humor men jag har faktiskt hittat en person med konstig humor hon också!<3), sen kom SaraJ och direkt drog vi iväg för att bli fixade och träna på walken.

Bara tre galna brudar utklädda till galet folk, helt normalt


Sorry för denn dåliga bildkvalitén, men min dator är lite skum för tillfället. Får se om jag får till ett inlägg med andra bilder senare...


Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggare får man leta efter ;)

2012-04-12 @ 21:23:51
URL: http://dulcie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0