LIFE IS GOOD.

Ligger mätt och belåten i soffan. Har ätit en hel påse chips, grönsaker med dip, hamburgare (Grand deluxe, Bacon and guacamole, yumm), pommes frites, mozzarella sticks, en hel påse räksnacks, och druckit massa läsk (ibland måste jag älska min kropp för jag aldrig blir överviktig). Har även skämt bort mig själv med ansiktsmask. Det var jag värd efter idag tycker jag.

Showen gick bra, inga stora skador skedda. Några snedtrampningar av några andra tjejer men för mig känns ju klackskor som att gå på moln... haha!

Vi fixade oss i våra loger (där även Beyoncé, Usher, Jason Mraz, Amy Macdonald, Joshua Radin etc etc. har spenderat deras behind the scene-stunder. I feel like a rockstar, hihi!) innan showen och där gick det lite vilt till kan man säga, haha.







Sen också innan showen satt jag med vännerna på en bänk och vilade, och då kommer det fok nonstop och vill fota. Haha, I liked the attention men vännerna tyckte det var jobbigt och irriterande (speciellt när de snap-ade massa foton utan att fråga).

Förra året var det samma sak. När jag gick runt hoppade det fram folk framför mig med skitbigga kameror och ba SNAPSNAP. Det jag inte gillar är att de inte äns frågar om tillåtelse. Oh well.

En trevlig grej är att nu är jag några kronor rikare och ska ut och köpa skor i veckan eller så. YAY!

Några bilder när jag satt och väntade på att bli sminkad. Sexiga tjejer eller hur?






Kanske lägger upp fler bilder en annan gång.

Puss!


Kommentarer
Postat av: emilia

coolt ju!! ;) hur kommer det sig att du får vara med i värsta showerna?? :))

2012-04-24 @ 18:14:36
URL: http://emilialarssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0