FUCK THIS DAY

Dagen efter lovet är alltid en helvetesdag. Jag sov inte en enda sekund inatt, så jag har fan dygnat!!! Låg i sängen i 6 timmar, sen orkade jag inte mer för det kändes hopplöst så jag gick upp klockan 6 och började göra iordning mig. Hade satt väckarklockan på 7:00, men efter att ha druckit en kopp varm mjölk vid 5, och ändå inte kunnat somna, gick jag svimfärdig upp ur sängen, in i dushen. Fy Fan. Jag tänkte gymma i 2h idag, men jag är verkligen svimfärdig nu så tänkte att det var bäst att skippa det. Ska gymma med SaraW imorrn så då kör jag HÅRT!

Det enda positiva med dagen är nog det fina vädret. Och förstås att träffa klasskompisarna. Även fast jag är socially awkward, gillar jag att vara med klassen, faktiskt!

Nej nu ska jag kolla på TV och säkert somna i soffan. Tog några outfitbilder idag så ni får se dem sen.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0