EAT!

Gratis glass på Ben and Jerrys! Fy fan vad nice det var. Fick stå och köa i kanske 10min men WORTH IT! var ju ändå med ett gäng vänner :)



Sen var det bara att dra iväg och gymma för att få bort fettokänslan. Nu gymmar jag typ varje dag?! Snart kommer jag känna alla på gymmet! Haha, jokes aside, jag börjar gilla att träna. Men problemet är ju fortfarande mitt ätberoende. När jag kom hem åt jag middag och satte mig framför TVn. JAG KUNDE FAN INTE SLUTA ÄTA! Jag åt godis, glass, choklad, chilinötter, frukt, yoghurt osvosv. Herreguud... Plus att jag åt en stoor middag! Snygga ben med smalare lår till sommaren 2012 kan jag ju bara glömma asså...

Såhär vill jag se ut


Såhär kommer jag se ut


Efter påsklovet ska jag verkligen kämpa hårdare (för man måste ju förstås äta massa massa godis under påsken!<333)

Pussåhej

Kommentarer
Postat av: Astrid

Asså aaaah Erika!!! Va håller du på med!? Du är ju sådär smal redan! Om inte smalare!!! LÄGG ÄGG <3

2012-04-04 @ 16:40:02
URL: http://tvspelsnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0