BEAUTY IS PAIN

Har åter igen gymmat. Jag försöker träna minst 3ggr/veckan, men helst varje dag på vardagen och vila ut på helgerna. Har fortfarande inte sett så mycket resultat. Har fått lite vadmuskler men inget på magen... Suck.. Istället växer musklerna strax över svanskotan, vad de nu heter.. Svanken?

Aja, det kommer väl så småningom. Jag har ju ändå lite magmuskler som syns, hihi! Nog om det. Just nu sitter jag nyduschad med datorn i knät, mys! Imorrn är jag ledig! Nu ska jag fixa ansiktet lite för jag har fått en skitbra grej som tömmer porerna i ansktet.

-> Det är någon sorts tejp som man klistrar fast där man vill fräsha upp, man väntar några minuter tills det stelnat, sen drar man försiktigt bort det, och då fastnar allt man hade i porerna på tejpet. Eftersom att tejpet är svart (finns också i vit version...) ser man hur mycket man fått bort. Vidrigt kan jag säga! Det kommer från japan, och min mamma har köpt massa så hon gav ett helt paket till mig för några dagar sen. Yay!

Sorry för kvalitén. Webcambild-jag orkar inte hålla på med kameran just nu...


Pusspuss, have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0