Catching up: Show

Anonym om Ready!:

bloggaråååå!!!

---------------------------------

Tja! Nu är jag back on track igen. Tänkte slänga in en inläggsbomb så ni får veta lite det jag varit med om den senaste tiden. Vi börjar med showerna många av er säkert undrat över!

Vi hade totalt 4 shower sammanlagt, och alla gick skitbra. We owned the stage! Fick också höra att det var en som hade reserverat en av outfiterna jag hade på mig för det såg så bra ut. Hon som äger klädkollektionen sa att det var tack vare mig och mitt uppvisande som den blev populär, men ska jag tro på det? Glad blev jag i alla fall :D

Lite bilder från de 2 dagarna kommer här! ...har redan varnat er för sjuka kläder...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0