Shoeshopping

Idag efter skolan åkte jag med mamma och syrrorna och shoppade. Mitt mål var att köpa runt 2 par skor, men jag hittade inga jag kunde kära ner mig i, så jag fick inte hem några nya alls. Over-knee höga strumpor tänkte jag också köpa, men affären tog inte mitt kort och jag hade inga cash så det blev inget med det heller. Det enda jag fick hem var glass och isté, tjockis!

Som många vet är jag skogalen, och köper hem alla skor jag tycker är skitsnygga. Kanske kan göra en video där jag babblar om mina favoriter, haha. Om nån vill se nån sån video, skriv en kommentar! Bara ett förslag, venne om ni vill se nått sånt ;)

Imorrn tror jag att vi är lediga från skolan... är inte säker men jag ringer någon på morgonen för att se. Nu ska jag bläddra igenom en modetidning och sen sova.

Bild från 2010. Saknar mitt hardcore hår. Funderar på att klippa igen... Tiden jag tyckte jag var lite coolare än alla andra. Åh love<3


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0