Keep strutting down this yellow brick road called life

Hej! Jag har skippat att blogga i en vecka, sorry. Vad gulligt att ni ändå fortfarande checkar in på bloggen varje dag. Kan skriva lite om min vecka då.

I fredags träffade jag Eleonor och bara gick runt i ett centrum, innan vi köpte godis och kakor och satte oss på en bänk och åt och snackade i minst 2-3 timmar. Vi är så sjukt tjocka.

I lördags åkte jag och Sara in till stan för att först fixa en liten grej jag inte vill skriva om, sen åkte vi till fotomässan. Var någon av er där? Det är ju en ganska stor mässa, och riktigt intressant var det. Dessutom hade fotoeleverna (i 2an) i min skola ställt ut lite bilder, de är så jävla duktiga! Nästa år så ska jag satsa och ta mig dit!

I söndags red jag 2 pass och 2 hästar, varav en 5åring. Henne ska jag hoppa på söndag, får se om jag lyckas hålla mig kvar på sadeln!

I tisdags var jag med Elsa. Tog några riktigt fina foton på henne!





Checka mina andra bilder här: www.erikaart.deviantart.com
Fler bilder är i redigeringsprocessen ;)

Igår mådde jag jättedåligt så jag åkte snabbt hem efter skolan och lyssnade på musik, spelade keyboard, sjöng  och redigerade filmer och foton för att försöka må lite bättre... Sånt hjälper alltid i min värld :)

Min vecka det. Hoppas ni haft en fin vecka. Nästa vecka kommer jag ha fullt upp med folk som vill bli fotade. Så kul att de beundrar mitt arbete, haha. Vi får se om jag lyckas klämma in 1 eller 2 personer under veckan att fota. Sen ska jag träffa Nora! Åh, det var nästan ett halvår sen vi sist träffades. Saknat henne till döds <333


Nu drar jag och fotar egoporträtt för jag orkade inte ta hit någon modell idag, lator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0