I know an angel was saved just for me and I know I'm meant to be where I am

Efter en storstädning över hela undervåningen åkte jag med mami och syrran till Sollentuna för att se Chris Medina live. Han är en helt otrolig människa med ett stort hjärta. Hans flickvän var med om en bilolycka 2 månader innan deras bröllop, och fick en hjärnskada, och hennes ansiktsstruktur förstördes. Ändå gifter de sig eftersom att han lovat henne, och han och hans flickväns mamma tar hand om henne tillsammans. Helt otroligt vilken hjärta han har. Han är beviset på att det finns omtänksamma killar. <3



En liten cool grej var att hans performance var vid den scenen jag var med på en show på några veckor innan... :)

Sedan gick vi vidare och shoppade. Köpte några fina grejer. Gör ett annat inlägg senare så det hamnar i en seperat kategori.

Sist av allt åt jag med syrrorna (vi mötte upp min andra syrra där) på Burger King medans mamma handlade. Träffade en skitgullig kille där. De skulle egentligen stänga, och han var på väg hem men när jag stod där frågade han om jag ville ha nått att äta och gick tillbaka in bakom kassan. Sen stod han med sina kompisar på avstånd och stirrade och log mot mig när jag åt (vilket var störande). När vi var klara bad han en städare städa undan alla brickor och så efter oss. Först när vi gått och sagt hejdå drar han sig hemåt, haha. Men skitsnäll och snygg var han :P Just sayin'...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0