Valborg!

Innan valborgskvällen jobbade jag i en lolitabutik under en cherry blossom festival på Kungsträdgården. Riktigt "speciellt" måste jag säga! Först från 11 till 14 jobbade jag med Sara, Nora och Eleonor. Sen med Hanna till 17.

Sara och jag i butikskläderna:


Den dagen var så jävla AH-MAY-ZING! Överallt ville folk ta foton med mig och filma mig. Vart jag än gick kom folk med stora kameror och tog tusentals foton på mig. En grupp ville ha med mig på deras möhippefilm. Det mesta av det här hände när jag INTE hade på mig butikskläderna, utan bara blus, läderjacka, shorts och högklackat. Killar kom med deras skitbigga kameror och ställde sig rakt framför mig och ba SHOT-SHOT-SHOT "tack". Jag hann inte reagera så jag ba log tillbaks och ba "....varsegod...?". Andra ställde sig och bara filmade framifrån när jag gick där, vilket jag tyckte var lite jobbigt så jag försökte att inte visa ansiktet för mkt. Man vill ju inte hamna överallt på nätet... 

Lite jobbigt var det när folk inte frågade och bara jagar efter en som en paparazzi. Fick till och med försöka undvika många! Men det var kul när folk kom fram och frågade "får jag ta ett kort tsm med dig?" eller "får jag fota dig?". Då kände man sig mer respekterad.

Jag undrar vart alla fotona hamnar. Känns ju inte så jätte bra att ha foton på sig själv utspritt utan tillåtelse på nätet.. men aja!

Jag undrade varför folk var så himlans galna.... eller det är ju klart, jag är ju skitkänd bland vissa men med annat namn än Erika! Hahaha!












På kvällen var jag med på nån valborgsfest med några människor. Under natten såg vi på 2 Austin Powers filmer på deras hemmabio!<3 Skitmysigt

Hoppas ni hade det awesome också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0