Sommar, kom till mig

Vaknade runt 4, oops! Råkade slösa bort min underbara lördag... Fuck...

Det var 20grader ute så jag tänkte passa på att byta om till bikini och gå ut och sola. Men faaan vad kallt det var! Det blåste asmycket så jag sprang in och satte på mig en stor varm kofta och gick ut igen för att äta upp min glass.

Förra sommaren köpte jag en bikini som jag är helt kär i, absoluta favoriten!<3


(Om någon finner bilden "naket" osv säg till....... vissa tycker det är helt okej, men andra tänker "PORR" (wtf?!) så du får vara anonym, och säg till! Vill inte ha en stötande blogg.... Dock fattar jag själv inte vad som är så farligt... Man går ju runt med bikini, man visar ju inget?)

Visst saknar ni sommaren?

Japan Juli 2010

Iår ska jag resa runt hela USA! Vi ska stanna i bland annat Hollywood, Las Vegas, New York etc. Och åka på route 66! OMG<333 Kommer bli skitkul, men jag tror inte jag kommer lyckas blogga under resan, men twittra kommer jag göra mycket av!!! Följ mig NU: www.twitter.com/erikalambert

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0