Sjuk

Jag har haft skitont i halsen de senaste dagarna. Idag skippade jag stalljobbet för jag kände mig febrig. Så jag åkte hem, åt 2 strutar med glass, 2 nutellasmörgåsar och somna i soffan i några timmar (gubbvarning).



Imorrn är det catch up day så vi är lediga från skolan om man inte måste göra extraarbete för att inte ligga efter (som typ jag). Men jag ska vara där 10:30 sen någon timme. Sen får vi se om jag drar till stan och filmar lite!

Nu har jag redigerat 2 filmer, dock inte klara ännu, tar väl några veckor. Har med en massa skitsöta killar i filmen och jag smälter varje gång de dyker upp<333 Hahaha... Men de är seriöst skitsöta med coolaste stilarna. :)

Aja pussåhej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0