Segt...

Mitt lilla extraarbete som jag skulle göra idag (se tidigare inlägg) tog typ en halvtimme... Sen fick jag vänta på sega Sara som typ tog 3 timmar på sig... Haha men aja. Sen drog vi vidare hem till henne, var där nån timme för hon kunde inte bestämma vad hon skulle ha på sig, och drog vidare till stan med Nell!

Vi lyckades filma en stund, innan Nell skulle gå och fika med några. Sara och jag stannade kvar och käka chips.. vilket liv.

När vi på kvällen åkte hem till Sara igen kollade vi på The Rocky Horror Picture Show. Den var rätt bra. Det är en musikal som handlar om en transvestit... HAHAHA, Sara typ älskar den så yea...



Aja nu är jag hemma och ska ta en dush och sen lägga mig.

Pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0