REKOOORD!!!!! -> VLOG!

Asså shit vad ni äger! Rekord igen!!! Älskar er<333

Jag har fått in lite tips via mejl osv om att vlogga... Jag tycker det är skit awkward att sitta framför en kamera och prata för mig själv, men visst visst kan jag göra det om det är det ni vill.

Så om varenda en av er som läser bloggen bara kan kommentera en fråga, vad som helst, hur kort som helst, hur många som helst, så lovar jag att svara på den i videon! Jag har annars inget att snacka om!!! Eller så om ni vill kan ni ge mig en topic som jag kan snacka om i en seperat video. Bara skriv, tar inte mer än 30sek.

NI FÅR VARA HELT ANONYMA! Eller så kan ni skriva era namn men be mig att inte säga det i videon. Bara kommentera så skulle jag uppskatta det. Har en massa läsare men ingen orkar kommentera så nu gäller det!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lindah

En liten fråga! Vem inspireras du av? Jag menar med kläder och mode

2011-05-23 @ 01:33:39
Postat av: Anonym :)

Konstig fråga men... Vad använder du för schampoo?

2011-05-23 @ 17:02:39
Postat av: Anonym

Gillar du korv? :3

2011-05-24 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0