Estetbarn

Grundskolan börjar ta mot sitt slut, och betygssnacket med lärarna börjar. Jobbigt jobbigt! Jag är ju inte en så bra elev om man säger så... Ingen unge som lärarna gillar för jag är lite.... speciell?

Jaja, nog om hur underbar jag är. Vill bara skryta om mitt MVG jag fick i engelska! Shiet vad jag har kämpat det här året med muntliga MVG kriterierna! Läraren sa att skriva inte var något problem alls för mig, men jag är för blyg. Menmen, här får man ett MVG i en engelsk skola och man känner sig lite sisådär bra!

Det här är mitt enda MVG i de "viktiga" ämnerna. Jag har annars MVG i bild, musik, slöjd och hemkunskap (om de inte ändrat något...), haha. Men är man estetbarn så är man.





Den enda linjen jag sökt för gymnasiet är naturvetenskap. USH VAD TRÅKIGT!!!!! Jag kanske, kanske får en bra framtid, men jag vill ju jobba med något skapande jobb. Aja, whatever!

Nu ska jag torka och fixa håret, sticka en halsduk för slöjden imorrn och titta på lite youtubeklipp, och lyssna på musik typ 1 på natten. Ni vet sånt som vi estetbarn gör!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0