De finaste vännerna<3

Jag är så lyckligt lottad för att ha de finaste vännerna i världen. Mika, Angie och Mamika har jag känt i nästan 10år, och de är de underbaraste av underbaraste. Mahomi lämnade oss för typ 3-4år sen, och vi har tappat kontakten helt och hållet. Det hände lite saker som är alldeles för privat att prata om. Menmen, sånt får man ta sig igenom i livet!


HAHAHA, en bild för typ 3år sen! Angie, Mamika, Maho och jag. Gud vad annorlunda vi var! (jag var så ful att jag fick censorera).


En till! Maho, Angie, Mika och jag.


Känner knappt igen oss..... Sorry, men var tvungen! Råkade hitta bilderna och det var så speciellt!

Efter 8 Juni ska vi träffas så snart som möjligt inna jag reser iväg till USA. Har saknat dem jätte mycket, och vi har typ inte träffats på en månad, så något riktigt kul ska vi hitta på!<3

Kramkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0