Chillchill, me likey<3

Jag är nog den lataste personen på jorden. Det bästa som finns är att ligga hemma i soffan och se på TV eller sitta framför datorn och surfa. Fan vad jag älskar det<3 Hänga med kompisar är ju självklart också det bästaste som finns! (bara man lyckas hänga med rätt personer... annars blir allt bara skit)

Imorrn börjar skolan 14:15, jag har ett muntligt prov i ca 20min och sen drar jag hem! Åhh<333 Men sen ska jag iväg och jobba i 6 timmar, hoppas på fint väder! Sara ville att vi skulle vara där redan kl 15 i stället för 16:30 för att vi skulle bli klara med allt snabbt och sen bara gå runt och ha kul. Men jag ville stanna hemma så länge som möjligt när jag ändå är ledig!

På tisdag börjar jag kl 12:30, muntligt prov i ca 20min och sen till stan med Nora och kolla på balklänningar<333



Asså shiet vilken underbar vecka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0