Balklänning!!!

Idag åkte jag med Nell in till stan för att kolla på balklänningar och avslutningskläder. Och gissa vad? JAG HAR KÖPT MIN BALKLÄNNING!!! Jag är helt kär i den. <333 Den ser inte direkt så glamorous och "bal-ig" ut, men den är jätte fin. Jag köpte den i Acne, så alla balklänningshoppare, håll er borta från Acne! Grr! Haha...

Tyvärr vill jag inte visa någon klänningen innan själva balen, sorry! Bilder kommer efter balen :)

Vi skulle bara ta en liten klädesbläddring i butiken "bara för att", och jag bara "åååh den SKA jag ha!". Btw, staffen i Acnebutikerna är så jävla snygga! De är typ modeller allihop! Blir så avundsjuk!!

Aja... så jag ringde mamma och hon åkte dit för att kolla, och så köpte vi den! Wiho!

Dock såg det skitfult ut med BH-bandet som syntes rejält där bak, så jag diskuterade med staffen som tipsade mig att köpa Wonder Bra/ Free Bra, som fanns i NK damunderkläder, så det köpte vi också!

Sen fortsatte Nell och jag med shoppingen!



Dagens inköp:


Free Bra: NK womens underwear 299:-
Kofta: Carlings 399:-

Sen fick jag en skjorta och ett nattlinne (med luva) av mamma :D
 

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0