AWASA Project

Hela skolan hade ledigt idag. Istället skulle man spendera dagen åt att samla in 150kr per elev för att donera till Awasa, en plats i Etiopien. Senaste inlämningstiden var kl 15.00, vilket jag tyckte var sjukt tidigt. Så syrran och jag spenderade hela eftermiddagen (då jag vaknade typ 1...) åt att städa hela huset för att få ihop de pengarna. Vi fick avbryta mitt i för att hinna med bussen.

När vi lämnat in de pengarna träffade vi på några roliga människor som vi skämtade runt med en stund, syrran stack för att shoppa med dem, och städningen blev aldrig klar! Okej, vi skyller på mig också för jag gick och shoppade med mamma :P

Jag fick hem 2 vita linnen, ett par strumpbyxor, Qlinique Anti-blemish Solution och en AVSLUTNINGSKLÄNNING!!! Vill tyvärr inte visa en bild på den, och samma som balklänningen, ni får se den efter avslutningen! Men jag kan avslöja att jag köpte den i Desigual och den är skitfin. Kanske inte den somrigaste, men den snyggaste!

Strumpbyxorna (på min arm...)


Sedan fick jag höra av Anton att han inte ville vara med i filmen längre som vi har planerat i månader... Först sa han en massa bortförklaringar om att han inte hinner imorrn osv osv men sen kom vi fram till att han inte vågade. Jag blev lite besviken men vad kan man göra åt det liksom? Life goes on...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0