Outfit - Diet Coke

Idag var jag barnvakt, och vi drog iväg på en liten "shoppingtur"! (i leksaksaffärer såklart). Gud vad överlycklig jag var över dagens värme!!!

Här är min outfit för idag
 



Min favoritlinne ever! :)

Måste berätta för er att jag har bestämt mig för att sluta skriva vart jag köper mina kläder för det kändes enligt mig fel. Jag köper det jag tycker är snyggt och matchar det med andra plagg för att få ett resultat jag tycker är snyggt. Känns för "personligt" att skriva om vart varje plagg kommer ifrån, vill liksom ha min stil och inte nämna massa affärer och märken. Det är svårt att förklara men hoppas ni förstår! Om ni undrar vart jag köpt ett speciellt plagg kan ni kommentera eller mejla så svarar jag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0