I'm BAAAACK!

Halåhalå!

I måndags kom jag hem från underbara USA. Kändes väldigt deprimerande, och är fortfarande lite deppig men sånt är livet. Jag har inte riktigt orkat blogga, har även haft lite fullt upp med uppackningen och städningen. Igår åkte jag till Göteborg, sov där en natt sen åkte vi en sväng till Småland för att hämta min älskade Nemo och nu är jag hemma, uppe mitt i natten.

USAresan var väldigt händelserikt. Vi reste genom hela landet/kontinenten och såg allt möjligt. En av de bästa månaderna i mitt liv faktiskt! Skriver mer om det senare, samt några bilder. Har tagit så många att jag inte vet vilka jag ska visa... Nu borde jag sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0