Tvåtusen freaking elva!!

Gott nytt år!!! Nu är det 2011 och jag hoppas ni alla haft en underbar nyårsafton!! Själv har jag precis kommit hem från en middag/fest med typ 25pers. Det var ju helt okej... Vi hade tusentals raketer att smälla, och två av dem smällde precis vid mina fötter. Shit vad läskigt det var..

Den 3e ska jag ut och fira nyår med världens finaste vänner! Då ska vi typ shoppa och festa, det ska bli askul!! Hoppas bara Nora hinner bli frisk tills dess, krya på dig Nora!<3



Nyårsoutfit! Ja, enligt mig.. Och under jackan hade jag en kavaj, och sen vita shorts och mina nya strumpbyxor som jag visade i en tidigare bild! Sry att jag inte har en bild på det..

Precis vid årsskiftet!

Nu e jag hemma! Haha, badrumsbild..

..och nu ska jag sova,
GOD NATT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0