Snabbis

Min dag:
Skolan slutade typ en timme tidigare, så Sara och jag drog hem till mig och käka snacks, snackade om allt möjligt och kollade på sjuka videos på youtube.. Sen åkte vi och red. Jag red bokstavligt talat en orm, blev inputtad i väggen med stackars knät nonstop. Shit vad jobbigt det var... Hästen ringlade ju fram!!! På jumpan gjorde vi BIP test och jag typ dog.. Märkte min dåliga kondition men jag orkar inte gymma so I'll let it be. I can't get fat so I don't care. HAH!

Imorrn ska vi ha sleepover hos Astrid med Sara, Nora, Cornelia, Eleonor, Astrid och jag! Kommer bli skitkul!!!

Tråkigt inlägg, bätte kommer imorrn. Måste lägga mig nu, ska upp halv 8!!

Pussåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0