Skola... ew, äckligt

Fan, imorrn börjar skolan igen! Skitjobbigt... Men det blir kul att träffa några kompisar jag inte hunnit träffa under hela jullovet!!! Men lektioner och sånt, äckligt! Har lyckats glömma typ allt, vet inte äns när vi slutar! Ska kolla... åh 15:25.. FUUCK!!! Och så har vi matte och SO... DOUBLE FUCK! Det blir en asjobbig dag imorgon.

Har också lyckats vända helt upp och ner på dygnet. Hela lovet har jag gått och lagt mig runt 5-6, men idag tänkte jag lägga mig kl 1. Hur ska jag lyckas?! Men är rätt trött efter allt jobbande idag, vi fick jobba från 4 till 9 när vi egentligen ska sluta 8. Fan, hur mycket ska de kräva av oss egentligen?! Och så får man skäll när man går och äter också...

SNACKA OM JOBBIGT... Längtar till sportlovet!

Kul bild från i påsk när jag, Sara och Eleonor bodde ensamma i Borrud! Skitkul<3


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0