Q&A



Tack så jätte mycket!<3
Nej, jag tycker inte att det är så svårt att fixa dem, men det beror självklart på hur designen ser ut. Ibland får man vara extra pillig när det gäller smala linjer eller små pärlor.
Att komma på själva designen är inte heller så svårt, jag kör med fri hand. När jag väl börjat fixa flödar det bara med massa idéer! Sen är det bra om man tar ut alla sina nagellack och smycken och har dem framför sig så att man vet vad man har att välja mellan, färgkombination osv.


Såhär stökigt kan det se ut efter att jag varit och fixat!

Hoppas jag kunde svara på din fråga!


Om ni har frågor eller kommentar, kommentera! Älskar kommentarer<3

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0