Present-shopping!

Yaoyao!
Idag gick jag och shoppa presenter till 5 underbara personer, one more to go! Köpte också en vit eyeliner till mig själv. Innan det badade jag med syrran, vilket har dödat mina stackars ögon!! Men det var kul ändå.

Japanska skolan börjar imorgon, då måste jag vakna astidigt. Fan vad jobbigt! Jag går ut 9an i mars, vilket är ungefär om 7 veckor = 7 lektioner kvar!!! I den skolan går jag varje lördag sedan 1a klass. Lektionerna vi har är Japanska, SO och matte. Jobbigt jobbigt. Men på sista tiden är jag sällan vaken på lektionen. Ibland sover jag uppsittandes (PINSAMT!!) och ibland är jag borta i mina fantasier, även det pinsamt för jag blir alltid väckt av läraren "Erika, är du borta eller? HALLÅ???"... Aja, de får ta och leva med mig ;)
Imorgon blir en asjobbig dag... Men det ska bli kul att träffa mina underbara vänner! Vi har köpt julklappar till varandra, vilket blir kul att både ge och få. Roligt roligt.


Angelica, Mika, Mamika & me. <3 :)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0