Plugglust? Näh..

Åkte aldrig till skolan idag, var som sagt sjuk. Har kollat på TV till typ 5, och sen pluggade jag. Har Scienceprov (NOprov) i elektronik imorgon! Scienceprov är det värsta jag vet! Är man född till att vara retarded kan det inte vara så lätt... stackars lilla mig. Har pluggat hela kvällen... eller inte.

Jag tror att ni alla känner igen det här med att man andrig kan sitta och plugga när man har mobil och dator framför sig. Så jag pluggade väl 15min, sen youtube 30min, pluggade 15min, Facebook 1 timme och lite sms-ande då och då... osv osv. Upsi.. Sen fick jag plötsligt för mig att sortera mina örhängen. Hjärnan fungerar inte riktigt som den ska när man pluggar. Man kommer alltid på massa andra "viktigare" saker man borde göra, bara för att slippa undan böckerna.

Men sen gick jag igenom allt med pappa, och nu har jag börjat fatta lite... eller? Aja, nu tror jag att jag ska sova, om jag inte får för mig annat som är "viktigare", för att slippa undan sängen.




Jag bytte också min helixpiercing!:



"Pierce for your brlliance". Tyckte det lät så gulligt!

Imorrn tänkte jag fixa Hannas naglar, har lovat henne så jag lovar er också! Nyp mig om jag inte håller mitt löfte.

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0