Parodi!

Idag filmade vi en parodi till Erypaint. Jag kan bara avslöja att den är sjukt EPIC! Så nu har jag ont i axlar och häl för kameran var grymt tung, och det var jag som filmade det mesta. Självklart var jag själv med i den, men jag jobbar med en fet egoist så det är grymt svårt att få vara med lika mycket som denna jävel.... Haha, men jag klarar mig. Ska spela in ytterligare några scener där bara jag är med, och sen blir det redigering och finishing touch! Tar nog några dagar...

Lite bilder på mig från dagens filmning...



och innan jag lägger mig ska allt hårspray och smink tvättas bort...:



Sorry att jag fortfarande inte laddat upp den andra filmen jag skrev om tidigare, men den måste redigeras och superdatorn är alltid upptagen av pappa som också sitter och redigerar filmer... Får hinna först imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

va skoj, hoppas du snart får användning för dem då :)

2011-01-09 @ 13:18:34
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Erika

Ja, verkligen! Tack för att du följer min blogg! Jag älskar din, läser den flera gånger om dagen! Tänkte länka den nu.<3

2011-01-10 @ 00:15:33
URL: http://freakingfierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0