Överlycklig!!!

Gissa vad jag precis fick reda på? Jag kom trea i en Adam Lambert tävling på adamofficial.com!!! Jag fick värsta chocken när jag fick reda på att jag var en av de tre vinnarna. Har lyckats lugna ner mig lite nu, men jag är så himla glad! Har gett dem min hemadress nu och så kommer jag få priset i brevlådan om några dagar. Gud... jag vill gråta! Det är den första "internettävling" jag någonsin vunnit, och det är helt underbart!

Priset gick ut på att skriva vad man tror kommer hända Adam under 2011, och jag skrev om hans stöd för homo/bisexuella osv. Hur han lyckats få så många människor att stödja det osv osv. Kan inte tro att jag kom trea!!!! <333



Såhär känner jag mig just nu

Livet är underbart, c ya snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0