My Weekend

Tjenatjena. Jag lever, bara så ni vet..

I helgen sov jag över hos Astrid med de bästa människorna i världen (Eleonor, Cornelia, Astrid, Sara)efter japanska skolan. Fick skitcoola presenter från Mamika som vasit lite överallt, typ Thailand, Malaysien osv.


Har plåster på på typ alla mina fingrar så det e svårt att skriva, (wtf?!) men här är typ vad vi gjorde..

Vid 16:30 träffade jag Asta, Nell och Sara på BoxBox och hyrde film. Minns inte vad alla 4 hette, men de jag minns är "Backup Plan" och "The Road/ Vägen". Sen någon svensk sjukt dålig film som handlade 100% om alkohol och droger, och nån annan tråkig komedi... Favoriten var The Backup Plan, även om vissa scener var sjukt äckliga..

Vid 17:00 åkte vi till Ica och köpte mat, snacks och dricka. Sen åkte vi hem och kollade på 2 filmer. Sen ringde Cornelia och vi gick och mötte upp henne typ halv 23 vid tågstationen. Sen gick vi hem till Asta och fortsatte kolla på filmerna. Vi var uppe hela natten och det var AWESOME! Även om vi (i alla fall jag och Sara) mådde skit efter allt ätande och drickande. Men fortfarande, SÅ KUL!


Cornelia åkte hem vid 9 för hon skulle någonstans, tror det var stallet... Jag var inte helt vid "medvetandet" men jag tror det var så. Sen åt vi frukost vid 12... Spelade TV-spel och kollade på sjuka videos på youtube till typ 3, sen åkte vi hem för Sara och jag skulle åka och rida!





Ridningen gick skitbra på Starlight, och instruktören sa att jag var jätte duktig!!! Typ den strängaste som finns så man blev lite glad.. :D

....sen ut med hunden och somna i soffan. GRREAT!

Idag jobbade jag och Sara, gick väl helt okej!

...men nu mår jag inte så jätte bra efter några problem med "förhållanden"... Men det är en sak jag ska hålla utanför bloggen.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0