Mitt liv, min blogg.

Okej, såhär är det...

Min syrra har fått reda på att jag har en blogg. Fyfan vad jobbigt! Men hon har inte fått tag i adressen. Så jag ber er alla nu, snälla snälla ge inte ut adressen till henne! Hon tjallar om allt till alla! Fatta hur jobbigt det är när hon ska berätta om alla mina tankar, förhållanden, tonårsliv blahblah för mina föräldrar. Och så får de tag i adressen och börjar läsa min blogg. VAD HÄNDER DÅ MED MIN VARDAG?! "Åh vad menar du med det där du skrev om igår?" "Var du uppe till 5?!" "Varför har inte du berättat om honom?" osv. HERREGUD!

Så snälla, om du råkar känna en viss Hanna, berätta ALDRIG, upprepar ALDRIG mer om min blogg!!!


Ni ska bara veta när hon hade min facebook! Allt jag skrev och alla bilder jag la upp, fick ALLA reda på. Och när jag blockat henne går hon in på sina KOMPISARS konton för att få tag i mer skvaller. Och så ska allt diskuteras med mina föräldrar. -> jag låser in mig i rummet, somnar till musik och ännu en dag förstörd. Och att inte tala om när jag skrev till mina kompisar att de ska ta med alkohol till en fest!!! HERREGUD!

Nu är alla hennes vänner blockade... hoppas jag.

Snälla mina fina och fula läsare, zippa era munnar!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0