Later Alligator

Ska gå på den där middagen nu ändå. De ville verkligen att jag skulle komma, så pappa hämtar mig snart och skjutsar mig dit. Jag mår ju ändå bättre nu...

Sitter och läser i en japansk modetidning. Älskar dem!!! Varje sida är så unik med så unika och fierce kläder. Den jag läser nu heter ViVi, och den köpte jag typ i japanska torget eller den japanska affären mitt emot... Ni borde dra dit och köpa en. Jag kan flytande japanska, men ni som inte kan läsa eller förstå ett dugg, köp en ändå! Lovar er, ni kommer älska det! Bara kolla på bilderna, modet där är grymt. De flesta tidningarna köper jag i japan, men längtan var så stor att jag drog till Stockholm och köpte en. Fick en liten pälsväsha/necessär som plus!



Grrreat, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0